Premiären på rulle avklarad!

Nu har man äntligen kommit igång med cykelträningen, satte upp racern på rulle idag och tog några få tramptag, känndes riktigt jobbigt, så konditionen finns det mycket att göra åt, farten satt däremot kvar, lyckades slå min förra tid på miniracet med ett par sek.

Nu har jag lyckats göra illa mig på jobbet, pinsamt men orsaken heter PULKA, skulle åka lite med barnen på jobbet och lyckades hamna på ett litet gupp, men det räckte tydligen för att man skulle få riktigt ont i svanskotan.

Men när det släppt i ryggen så blir det full satsning på cykeln, har förutom rullen även lagt på dubbdäck på MTB:n, så snart blir det ut på vägarna igen, ska bli riktigt skönt att komma igång även om det är jobbit till en början.

Snart smäller det här, har redan provsmakat dippen, gudomligt gott, priset av det får man betala imorgon med en latjo mage, men innan det blir det lite fläskfilé som jag hittade i frysen och till det lite stekt potatis och senapssås. Har även laddat en Xider.

FORZA FORZA FORZA, för guds skull låt Maldini vinna sitt sista derby.

Signerat Jimbo

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du får undvika pulkapisten i fortsättningen. Det är inte lätt att bli gammal :)

2009-02-19 @ 11:14:37
URL: http://jennysblogg.blogg.se/
Postat av: B

vi verkar ha samma tanke med bloggandet du och jag, kul med sport!

2009-02-19 @ 23:08:11
URL: http://spoernoerden.blogg.se/
Postat av: Magnus

Vad händer!?!?!? Barca får ju stryk...? Skulle aldrig ha skrivit det jag skrev.. Nu är det kört!

2009-02-23 @ 11:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0