Trolig startelva + min förhoppning inför kvällens drabbning!

Så här tror jag Sverige kommer att ställa upp ikväll

i Mål
Andreas Isaksson

Backlinjen
Fredrik Stoor, Daniel Majstorovic, Petter Hansson och Mikael Nilsson

Mittfältet
Daniel Andersson, Kim Källström, Sebastian Larsson och Samuel Holmén ( här kan jag visserligen tänka att lagerbäck tar in en mer defensiv spelare)

Anfall
Zlatan Ibrahimovic och Johan Elmander

Nu är ju inte alla mina kandidater med i landslaget så jag får väll ta ut de jag tycker som är med i truppen i alla fall, Här kommer min elva:

I mål Andreas Isaksson

Backlinjen
Fredrik Stoor, Behrang Safari, Andreas Granqvist och Mikael Nilsson (ev Majstorovic, men han är lite för långsam)

Mittfältet
Kim Källström, Samuel Holmen och Sebastian Larsson

Trequartista
Zlatan Ibrahimovic

På Topp
Marcus Berg och Johan Elmander ( ev Marcus Rosenberg)

Jag anser att vi måste utnytja våra bra och formstarka spelare bättre, Zlatan till exempel skulle ju passa utmärkt bakom anfallarna, en liten Kaká, Totti, Baggio roll när de var som bäst, en spelare som både kan spela fram och avsluta själv, kanske kan han få mer utrymmer där också, och han kommer givetvis skapa mer utrymme till våra anfallare som är i toppform. Det är bara en tidsfråga innan någon av storklubbarna signar Marcus Berg.

Forza Sverige och Zlatan ikväll

Signerat Jimbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0