Ruggig avslutning på Premier League!


I och med Chelseas seger över United ligger lagen nu på samma poäng, endast målskillnad håller United före Chelsea. Vem har bäst nerver när de sista omgångarna spelas? Båda lagen ska vinna sina sista matcher om man bara tittar på motståndet, men när det nu gäller så mycket är inget längre givet.


c-ronaldo2.jpg
Bild: C Ronaldo, kommer han räcka til för en ny titel?

Nu tror jag att Manchester U kan klara av att försvara sin titel, men ta inte ut något i förskott och man har inte råd att vila några spelare inför en ev. Champions League final.


Längre ner i tabellen kämpar Birmingham om ett nytt kontrakt, och snacka om att man var nära i helgen när man hade 2-0 på ett reservbetonat Liverpool, men som många gånger förut så tappade Birmingham sin klara ledning och fick nöja sig med en poäng, och nu hänger kontraktet på en skör tråd.


Kul att "Bissen" fick knorra in en frispark igen, nu kan inte Lagerbäck hålla honom utanför laget.


Längtar till Champions League semi nu i veckan, aldrig får man vila. Enda fördelen med att ens eget lag åkt ur är att man inte behöver vara nervös, nu ska jag bara njuta av de tre återstående matcherna.


Signerat Jimbo


Kommentarer
Postat av: Magnus

Måste säga att Messi var äckligt bra mot Man U sista matchen. Grymt med två Engelska lag i final. Sätter även jag mina kort på Man U.

Trevlig helg!
/M

2008-05-01 @ 00:57:33
URL: http://viten.bloggspace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0