Silly season fortsätter i Italien

Läste nydligen att Milan eventuellt var intreserad av Kim Källström, det ska sägas att jag läste detta på Aftonbladet. Jag har svårt att tro att Milan ser Källström som Seedorfs ersättare. Milan har redan gått ut och sagt att man inte kommer köpa några fler spelare denna säsong, detta kan givetvis brytas, men tror knappast att man köper en mittfältare till. Milan har redan en uppsjö av bra mittfältae, förutom startgubbarna Gattuso, Pirlo Seedorf och Kaká  så har man Brocchi, Ambrosini, Gourcuff och ett par backar som brukar användas som mittfältare.

Jag tror vi får vänta en säsong innan vi kan få möjlighet att se Källström i Milan, han måste ta en ordinarie plats i Lyon först. Gör han det kan han ev bli aktuell. Men i år KNAPPAST!

Kommentarer
Postat av: Vitos

Själv håller jag nog tummarna i alla fall... Vore coolt att se honom med de gubbarna. Om än bara ett inhopp

2007-08-08 @ 17:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0