På lördag smäller det!

Nu på lördag drar äntligen Premier league igång igen, först ut på Canal+ är matchen Sunderland - Tottenham kl 13:45.

Det kommer bli en mycket bra och spännande säsong, det ska bli speciellt intresant och se hur det går för Fredrik Ljungberg i West Ham. Sen har ju Eskilstuna bidragit med Sebastian " Bissen" Larsson som tyvärr spelar för fel lag för en Villa suporter som jag, men man får väl hoppas att Birmingham går bra i alla fall, bara dom inte slår Aston Villa.

Jag skrev tidigare att jag inte riktigt trodde på mitt Villa i år, men nu ser ju laget riktigt intressant ut, dessutom slog dom ju Inter med 3-0 i en träningsmatch, och då ska det sägas att Inter bara ett par dagar tidigare slagit Manchester United.

Vad ni en gör missa inte premiären nu i helgen, Canal + visar många matcher så det är bara att välja.

Signerat Jimbo

P.S  det är synnerligen jobbigt att vänta!

Kommentarer
Postat av: Efraim Barkbit

Vill ha Canal pLuS

2007-08-11 @ 01:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0