Milans andra nya frälsare det här året

Paloschi heter Milans nya unga forward, han gjorede Serie A debut idag, och vilken debut för 18 åringen, mål efter bara ett par sekunder. Målet vr riktigt snyggt och Paloschi såg mycet bra ut även efter målet.


Bild:Paloschi efter sitt segermål

Frågan är om Milan vågar satsa på sin primavea spelare, jag hoppas i alla fall det, det vore kul att se honom tillsammans med Pato på topp i Milan.

Jag förmodar att Inzaghi inte har så många år kvar och Gillardinos dagar är nog redan räknade, en försäljning av honom öppnar upp för en toppspelare. Ronaldo är en av mina favoriter men jag tror att man måste se sig om efter en ersättare för honom till sommaren.

Fortsättning följer angående nästa säsongs trupp vilka kommer och vilka går!

Arrividerci Jimbo

Kommentarer
Postat av: mamsen

äntligen får man läsa om lite fotboll igen

2008-02-10 @ 19:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0