Juventus vs Ac Milan, giganternas kamp!

Snart dags för en riktig klassiker, jag kan knappt bärga mig, Juve - Milan, med tanke på fjolåret då vi gick miste om dessa möten är man extra laddad, dessutom har ju Milan kniven mot strupen för tillfället. Ska vi ta fjärdeplatsen så gäller det att inte tappa allt för många poäng i kampen med Fiorentina.


Trots Milans sviktande form så är jag optimistisk och tror på en underbar match där Milan har chansen till segern, det är vid de här matcherna Milans storstjärnor visar vad de kan, hoppas det blir så även idag.


Bild: Milans Pirlo och Kaká försöker stoppa Juve ikonen Alessandro Del Piero!

Tyvärr är Pato skadad, men Kaká och Inzaghi i form kan det bli roligt framåt i alla fall.


Nu ska jag börja med festmaten och ordna så att chips och dipp kommer fram till andra halvlek.


Forza Milan


Signerat Jimbo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0